- don't glide and die

Heeej! :)
Herregud, dagarna bara försvinner förbi ju..

I torsdag slog jag in massa paket, hjälpte Gustav och mami. Gjorde om kolan som blev alldeles för mjuk den här gången :P
Igår vare klassfika, åhhh, vad jag älskar min klass :D

Rickard sitter och leker med ljuset (eh, ja, vi är 17 år..). Han ser iaf riktigt glad ut, som ett litet barn som fått en ny leksak. Han leker lite för mkt med det så det släcks ganska fort. Först ser han ledsen ut, sen drar han ner handen fort som fan och tittar runt för att kolla att ingen såg honom. Haha, såg så sjukt roligt ut :P

Avslutning och häng med la klass. Efter det följde Joakim med hem, vi va ute på LÅÅÅÅNGpromenad (2h och 40min!, ja, vi delade ut Röda Bollen tidningar :P). Sen bakade vi julgodis och drog hem till Joakim.
Där blev det en great kväll i soffan och massa mys <3
FAN VAD UNDERBAR DU ÄR! :)

Åkte hem med 12.18 bussen, hjälpte mormor och mamma lite. Sen drog jag och Gustav ut med tidningarna igen. Nu har jag tittat på Andra Avenyn (det är ju så dåligt att det blir bra :P) och snart ska jag in i duschen, har inte orkat än ^^

Ikväll blire Beac! :)
Traditioner alltså.. jag kan inte bryta en enda av dom.

Kollade igenom massa gamla lunar blogginlägg och insåg att jag glömt bort Cat Stevens. Nu äre bara Cattan på youtube som gäller och minnen <3
Puss/Johanna

& den här passar nog väldigt bra just nu;

Now, I've been happy lately,
Thinkin' about the good things to come
And I believe it could be;
Something good has begun.

Oh, I've been smilin' lately,
Dreamin' about the world as one
And I believe it could be;
Some day it's going to come

(& du är här, du är faktiskt i närheten.
vet du hur konstigt det känns?
vet du hur längesen det är nu?
ne, tänkte väl det.
det är 1 år och 4 månader sen.

fan vad ont det gör ibland,
att veta att du kan,
men inte vill.

jag saknar dig
alldeles för mycket)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0