- dom är så tunga p.g.a sin tyngd

Sjuk, sjuk, sjuk.

Ja, inte jättesjuk men alldeles lagom sjuk att inte dyka upp i skolan idag. Förkyld som ett litet as, hade feber imorse och liteontihalsen. Nu mår jag illa och går runt och nyser som en liten nysmaskin, lagom kul. Jag hatar att nysa!

Well, vaknade upp vid tiotiden efter att vid sju varit uppe med mami och kollat Lucia och konstaterat att idag va en dag för att va hemma. Kollade en stund på Momento när jag vaknade och när hon sa;
- Var med och tävla istället för att bara ligga och titta på programmet! Då är det ju inte så kul..
så insåg jag att det inte var kul nånstans. Så stängde av TV'n och hoppade in i duschen istället.

Iväg till Norråsa en sväng, Mandy skjutsade mig tack tack tack!, för att fixa hyllan iaf. Gissa vem man möter där om inte Jenny Sandberg...
- Jaha, Johanna.. och var va du 8.15 imorse när vi hade spanska?!
Fast hon förstod när jag förklarade att jag va sjuk men lovat mami att fixa hyllan innan jul och torsdagar var enda dan Eifel kunde, ha!

När jag kom hem så kom Jocke en stund, eftersom han hade inställd lektion. Lasse Boy va borta, sjukdomen går i släkten! Det var helt jätteunderbart iaf! :) TACK <3

När han gått skulle jag börja med den där jäkla företagsekonomin, men hur gick det? Hmm, Johanna somnade.. den va inte så oväntad iofs, när det är bokföring som står på schemat.. BUUUH!
Efter lite plugg iaf och en sväng in till mormor där alla så snällt upplyste mig om hur jävla sliten jag såg ut så fortsatte jag.

Pappa hoppar runt som en glad jävel eftersom bokföring är hans grej.. han blir glad varje gång jag ställer en fråga och berättar gärna 10 gånger mer än vad han behöver :P. Men jag älskar honom iallafall!

Snart äre Bonde söker fru, och jag ska försöka bli lite friskare.. imorgon ska jag till Joakim ju, kan inte va sjuk då! Och på lördag ska jag jobba med Landin, haha!

SÅÅÅ, bort med förkylningen, huvudvärken och illamåendet - NU!
Puss/Johanna

Joakim Strandh, du är den underbaraste som finns <3 <3

Kommentarer
Postat av: JoakimStrandh

Du är den underbaraste som finns johanna :)

2007-12-13 @ 20:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0