- det sticker i snoppen

Åkte ut till Anneberg igår och träffade Joakims storasyster, det var nice :)
Joakim Strandh, du är den underbaraste människan jag träffat <3

Idag vare dags för sista aktiekunskapslektionen innan lovet. Vi tävlade och Martin vann, grattis grattis! :) Martin är kompis med Becka och hon hälsar att det är hon som gjort honom så smart.. hmm.. jag vann över Becka kan jag ju meddela :D

På spanskan gjorde vi ingenting, som vanligt. Jenny hängde med steg 5-eleverna och vi hängde i Inas, haha, precis som vanligt ;P
På idrotten körde vi på hårt i klassen. 8st av 24 va me ^^ jag och hoe körde parinnebandy, vi ägde :D och mina fotbollstalanger ska vi inte ens tala om ;)

Bettan är BUIHU, men på fredag ska vi fika :D :D :D :D - wie! :)

Efter skolan drog en del av klassen ner till Pinocchio (?) och käkade pizza. För att va mer exakt; Jag, Becka, Ivanhoe, Erika, Emma, Oskar och Strand ;P. Det var nice nice och efteråt åkte jag och Becka hem (efter ett ledsamt adjö till Ivanhoe) för att göra kola! :)

I år gick det mkt bättre än förra året dock då vi va tvugna att bryta loss kolan, haha. Lite för hård men god smak iaf! Nu står den i kylen (istället för på balkongen i - 5 grader ^^). Så förhoppningsvis blir den godare i år och förhoppningsvis äter klassen lite iaf. Becka börjar bli lite sjuk dock... Hon står och rör i det smälta smöret och säger;
- Johanna, får inte du lust att bada i det här...?

Ha en bra kväll, det ska jag! :)
Bonde söker fru ftw!
Puss/Johanna

Kommentarer
Postat av: Anonym

eran kola är livsfarlig.. man kan döda med den-- muhehehe.. (jag ska testa)

2007-12-19 @ 23:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0