- bite the hand that feeds you

Oh yes, dagarna flyger iväg.. akitekunskapen gick åt till Emilie och Malle ^^

På spanskan lekte Jenny med steg 5 eleverna, så blev inget gjort där inte :P Jag och Ivanhoe sov mest typ.. Erika snackade mest om fashionkillar och Limpan skakade på huvudet - allt är som vanligt ;)
Idrotten gick åt till att utklassa Ivanhoe i pingis (i'm the greatest ever typ!) wiie på mig!

Svenskaprovet gick väl ganska bra och klassrådet gick desto bättre. Med mig som ordförande och Limpan som sekreterare kan det väl inte gå annat än toppen liksom? :D Vi bestämde julfika (tror bettan kände sig lite utanför när hon inte fick ta med sig nåt och vi snackade om annika.. naaoow)

Gick hem, somnade i soffan (den va ju oväntad... not!), vaknar av att Lovisa står i hallen och skrämmer ihjäl mig.. Iallafall så tillbringades dagen med henne :) Snackar med Crick på msn.
Lovisa:
- Alltså.. är han från Stockholm?
- Ja.
- Fan vad coolt..
Efter en stund tillägger hon;
- Alltså, undra om dom lever annorlunda..

Jo, Lovisa, dom är säkert inte ens svenska..
Jag älskar dig massor, Lovisa, tack tack tack för att du finns!

Sen blev det bonde söker fru och Heroes :D GREAT JU!
Albin började flippa ur totalt efter ett tag, kittelattack for sure! Och mer blev det.. iuh, han är världens bästa bror även att han kan det där med att kittlas..

Ne, time to go. Ivan och Jocke har vissa problem dom måste lösa :P
Puss/Johanna

Kommentarer
Postat av: Anonym

bite the hand that feeds you känns lite min väska :D

2007-12-10 @ 22:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0